"Megtapasztaltam, milyen lehet meghalni. Én ettől már nem félek."

A Példaértékű Nők interjúsorozat folytatódik

2017. április 10.

Egy 25 éves, elbűvölő lánnyal - Varga Virággal - beszélgettem. Tavaly januárban egy új májjal újjászületett. Azóta sok minden történt vele és benne.

"Megtapasztaltam, milyen lehet meghalni. Én ettől már nem félek. Inkább csak attól, hogy nem leszek elég jó arra a feladatra, amiért életben maradtam.”

A vele készült mélyinterjúban mesél arról:

- mi történt vele

- hogyan küzdött(ek) az életéért

- a mélypontok alatt és után, mi és ki adott neki erőt

- mik a céljai

 ITT elolvashatjátok a Virággal készült beszélgetést!

Olyan sokat tanulhatunk ezekből a beszélgetésekből! De arra is jók, hogy kizökkentsenek, és új nézőpontot adjanak!

Egy biztos, ERŐT meríthetünk, és láthatjuk, semmi sem lehetetlen, ha nagyon akarjuk!

 

 


A transzplantált fiatalok most egy nagy álmuk megvalósítása előtt állnak.

 TE is segíthetsz!

Szeretnének kijutni a Szervátültetettek Világbajnokságára, melynek idén Malaga ad otthont.

 

A jóügyekért érdemes élni és tenni!

KATTINTS A RÉSZLETEKÉRT!

 

 

A videóért és a képekért köszönet és hála Sándor-Bujái Andreának!

 

Ha tetszett, amit olvastál, és segíteni szeretnél, örülnénk a megosztásnak!

 

HOGY NE MARADJ LE A LEGFONTOSABBAKRÓL!

Íratkozz fel hírlevelünkre!

HA MÉG TÖBB MOTIVÁCIÓRA VÁGYSZ!

Kövess bennünket Facebookon és Instagramon!

fitmindpicilogo.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr8112414269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása