Alakbarát túrógombóc

2017. augusztus 18.

Bármennyire hihetetlennek tűnik, még azok a személyi edzők is esznek gombócot, akik nagyon ügyelnek az alakjukra. Na jó, azért van itt egy kis csavar. Nem  mindegy, milyen gombócot. :-)turogomboc_focim.JPG

Hoztam egy könnyű, fehérjedús verziót az egyik kedvenc desszertünkből. Kis gyümölcsöntettel megbolondítva.

 

Hozzávalók:

Gombócok:
250 g zsírszegény túró
40 g vaníliás proteinpor - csak, ha nem vagy proteinpor ellenes! :-) 
2 tk. konjac liszt
1-2 ek víz (amennyit a proteinpor miatt szükséges hozzáadni)
eritrit és citromlé ízlés szerint

Panír:
eritrit
lenmagliszt
fahéj

Elkészítés:

A gombócok hozzávalóit alaposan összekeverjük, és 15-20 percre betesszük a hűtőbe pihenni, hogy kellemesen megszívhassa magát a konjac liszt. Így egy masszívabb, jól formázható anyagot kapjunk.

Ezalatt elkészíthetjük a nyers gyümölcsszószt. Ez nálam a hűtőben talált málnából, áfonyából és egy almából állt. Mindent megmostam, megpucoltam, meghámoztam. Majd turmixgépbe tettem őket.

Két-három evőkanál eritritet felolvasztottam egy kevéske forróvízben, és a turmixhoz adtam két teáskanál konjac liszttel. Nekem még volt itthon elfekvőben egy tasakos, erdeigyümis fehérjeporom, azzal még megbolondítottam a szószt. Ezután helyet cserélt az öntet és a gombóc alap a hűtőben.

A túrós masszából egy evőkanál mennyiségű adagot kiveszünk, megformáljuk, majd ugyanígy teszünk a massza többi részével is.

turogomboc.jpg

A panír hozzávalóit, ízlés szerinti arányban összekeverjük, és ebben hempergetjük meg a gombóckáinkat. 

A nyers, hideg gyümölcsszósszal lesz igazán isteni! 

 

És a heti, lelki útravalóm nektek:

A sikerem titka abban rejlik, hogy soha nem adtam fel semmit, és nem kerestem a kifogásokat.

(Florence Nightingale)

 

(Fotó: gasztroblogok.hu)

 

Bablena Hajnalka

személyi edző és táplálkozási tanácsadó

bablena.hajnalka@gmail.com

 

Ha tetszett, amit olvastál, nagyon örülnénk a megosztásnak és a hozzászólásnak! :-)

 

HOGY NE MARADJ LE A LEGFONTOSABBAKRÓL!

Íratkozz fel hírlevelünkre!

HA MÉG TÖBB MOTIVÁCIÓRA VÁGYSZ!

Kövess bennünket FacebookonInstagramon és Pinteresten!

 

fitmindpicilogo.jpg

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr2312761686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása