NoCarb - szezámos pizza

2016. augusztus 05.

A pizza lehet egészséges és alakbarát is. NoCarb rost sütőmixet összekevertem szezámmag liszttel, és kaptam egy szuper pizza tésztát. Kedvetek szerint pakoljátok rá  a feltétet. Én ma tonhalra vágytam.

pizza2.jpg

HOZZÁVALÓK:

2 db tojás
6 ek NoCarb rost sütőmix
4 ek szezámmag liszt
1 tk sütőpor
1 ek olvasztott kókuszolaj

Pici víz (nagyon apránként hozzákeverve)

Plusz: feltétnek való mindenféle

rost-sutomix-250g.jpg

Mi az a NoCarb rost sütőmix?

Gluténmentes, allergénmentes 100% rostkeverék, gyakorlatilag felszívódó szénhidrát nélkül! Alkalmas piskóták, péksütemények elkészítésére!

Átlagos tápérték 100g termékben:

  • Energia 17Kcal
  • Zsír  <1g
  • Fehérje <1g
  • Szénhidrát <2g
  • rost 95-97g

Összetevők

Gluténmentes növényi rostok: cellulóz, útifűmaghéj, konjac liszt, agar-agar, pektin

ELKÉSZÍTÉS:

Minden hozzávalót késes robotgépbe tettem. Alaposan összedolgozta az alapanyagokat. (Simán keverőtálban is összeáll.) A vizet apránként adagoltam, addig kevertem egy kicsit a tésztán, amíg gyúrható állagú nem lett.

Két fólia között kinyújtottam, kb. 3 mm vastagra.

Feltétnek én két evőkanál natúr joghurtot kentem el a tetején és egy doboz lecsöpögtetett konzerv tonhalat.
Karikáztam rá egy paradicsomot és csemege uborkát, lehet rátenni olívabogyót is. Végül pedig megszórtam zsírszegény füstölt-reszelt sajttal. 

180 Celsius-fokon légkeveréses sütőben 20-30 perc alatt megsütöttem!

Isteni lett! 

Jó étvágyat!

 

Bablena Hajnalka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr298987184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása