Csokis muffin - kicsit másképp

2016. április 08.

muffin.jpg

 

Hozzávalók:

50g rost sütőmix
20g kakaópor
30g csokis proteinpor
10g sütőpor
50-70 g eritrit (ízlés és protein függő)
20g szőlőmagolaj
3 tojás
1dl víz

Elkészítés:

A nedves és a száraz alapanyagokat külön-külön elvegyítjük egymással.
Majd az egészet homogén masszává keverjük. Én 6 db közepes méretű muffinnak
megfelelő virág alakú szilikon formában sütöttem ki a masszát.
180°C-ra előmelegített sütőben, kb 20-25 perc alatt.

Egy kis extra tipp:
Ezzel a recepttel készítettem már töltött duplacsokis muffinkákat is.
A dupla csokissága abban rejlik, hogy szintén 6 közepes muffinformába osztottam el
a csokis muffin masszát, plusz tölteléknek használtam hozzá cukormentes házi
"nutellát". Mindegyik süti közepébe tettem egy teáskanál sűrű
csokis-mogyorókrémet, ami belesüppedt a könnyű tésztába.
Sütésnél ugyanúgy jártam el.

Jó étvágyat! 

Bablena Hajnalka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr908578146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása