Legfontosabb: a pozitív gondolkodás!

Változtasd meg a gondolkodásod, és az életed is megváltozik!

2015. december 05.

 Egyik "mentorom"  Lewis Howes, aki nem győzi hangsúlyozni a pozitív gondolkodás fontosságát. A The School of Greatness című, első önálló könyve október végén jelent meg Amerikában. A siker titkát kutatta interjúiban éveken keresztül, miközben ő maga is fejlődött,  és lett az online üzletépítés területén az egyik legelismertebb szakember, valamint a legkeresettebb motivációs előadó és életmód tanácsadó (ahogy ő fogalmaz egy "életmód vállalkozó"). Könyvében összefoglalta a sikeres emberek szokásait, leírja, mi hajtotta őket és hogyan tudták megvalósítani az álmaikat. Olvasom, hamarosan jövök a részletekkel, addig is hallgassátok motiváló podcastjait.

lewishowes_1.jpg

Tényleg minden könnyebb, ha a dolgokat a jó oldalukról közelítjük meg, ha találunk szépséget az élet legnehezebb pillanataiban is. Messziről jöttem, kisebbségiként küzdöttem, hogy elfogadjanak, hogy "egyenlő" legyek. Nem jött össze, mert magamat sem fogadtam el. Ezután, a délszláv háborúk romjait magunk mögött hagyva, a semmiből kezdtünk új életet férjemmel Magyarországon. 

Örülök, hogy minden lépést megtettem, hogy közben elfogadtam és megszerettem magam (kudarcok, felemelkedések és nem kevés komfortzóna elhagyás kellett hozzá).

Hálás vagyok a sorsnak, hogy itt lehetek, hogy a gyermekeimnek már sokkal könnyebb.

Minden nap egy ajándék! Ti sem felejtsetek el úgy nézni a világra, hogy meglássátok benne a sok apró csodát! Élvezzétek, legyetek hálásak érte, és mosolyogjatok sokat!

Jó ünnepi készülődést!

Szép hétvégét mindenkinek! :-)

Change your thoughts, change your life! #greatness

A photo posted by Lewis Howes (@lewishowes) on

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr328142306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása