Egyszerűen nagyszerű - japán uborkasaláta

2016. július 22.

Azt mondják, az uborka csodaszer, számos jótékony hatása van! Hidratál, jó arcpakolásnak, B- és C-vitamin forrás, segíti az emésztést, és kiváló saláta készíthető belőle. Nemcsak a joghurtos és ecetes változatokra gondolok. Azok is finomak, de hoztam valami mást, egy különleges, japán uborkasalit.

ubisali.jpg

Könnyű ebéd köret kánikulában. A roston borsos-citromos csirkemell mellé nekem isteni volt! 


Hozzávalók / 2 adag

60 dkg kígyóuborka
4 ek balzsamecet
2 ek szójaszósz
1 tk só
1 teáskanál eritrit (én előbb kicsit feloldottam pár csepp meleg vízben, és úgy adtam hozzá)
2 teáskanál szezámmag


Elkészítés

Az uborkát miután megmostuk, vékony szeletekre vágjuk.
A balzsamecetet a sóval, az eritrit oldattal és a szójaszósszal jól elkeverjük – a só olvadjon el.
A dresszingből keveset a tálra merünk, az uborkákat szépen rásorakoztatjuk.
A maradék öntetet az uborkára csurgatjuk.

A szezámmagot szárazon egy serpenyőben pár percig pirítjuk, majd azt is az uborkára szórjuk.

 
Egészségetekre!


Kellemes nyári hétvégét!

 

Bablena Hajnalka

hajni_cutler.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr938908606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása