Aranyköpések (Best of)

2016. május 30.

Jó néha bele-bele olvasni a Google doksimba, ahol az Első nagy pillanatok, szavak és aranyköpések vannak feljegyezve. Persze, hogy a kedvenc (már nem csak az enyém, hanem mindannyiunké) az Aranyköpések fejezet. Látom magam előtt a történeteket, mosolyt csalnak az arcomra. Jó ez az időutazás, hisz olyan gyorsan nőnek...

focimarany2.jpg

 

RÉGEBBIEK (amikor még Alízunk nem beszélt) 

Ádám: Ha nagy leszek, én is elérem a játékokat a polcon, mint apa, de nem lesz borostám.

---

Ádám fiam szalad a játék telefonjához, és mondja: Csörgik a telefon.

És bele is szól: Halló, mentőség?

---

Anya: Ádám vedd fel a kalapod.

Ádám: Melyiket, a téglásat? (a kockás kalap...)

---

Koktél paradicsomot mosott az én fiam. „Ez a paradicsom még narancssárga, de én majd pirosra mosom.”

---

Ádám: A húsvéti nyuszi a szülőknek is hoz ajándékot... Azt mondta egy magyar.

---

Ádám: Én szeretem apát is és anyát is! És Alízt, és magamat is!

---

Orvososat játszottunk Alízunkkal. Mondtam neki, hogy hol és hogyan dobog a szívünk. Utánoztam a szívdobogás hangját. Erre az én Ádámom: a fiúk szíve nem így dobog, hanem így hogy: verda, verda, verda...

 

ÚJABBAK (amikor már nem csak Ádámunk beszélt)

Alíz: Eszembe jutott, hogy kifáradtam.

---

Alíz: Cipelj fel! Cipelj fel, mert sötét van.

---

Anya: A reggeli nagyon fontos!

Ádám: A desszert is nagyon fontos!

desszert_nagyon_kicsi.jpg

Alíz: Ádám, én ezt nem tudom, én kicsi vagyok…

Ádám: Kicsi a bors, de erős!

---

Ádám: Anya, én jobban szeretlek, mint a sárgabarackot!

---

Alíz: Én tejcit akarok, nem szeretem a vizet.

Ádám: A vizet mindenki szereti.

---

Nagyi: Alíz, aludj, mint a tej.

Alíz: Te meg, mint egy sajt.

---

Ádám: Alíz, te tudod, én milyen osztályba fogok járni? Angol vagy német?

Alíz: Angol

Ádám: Honnan tudod?

Alíz: Mert gondolkodtam, érted?

---

Alíz: Anya, kérek zabkását! (a zabkását sokáig káposztának hívta)

Ádám: Egyél agykását, attól okos leszel! 

VÉGÜL:

Az örök érvényű felszólítás anyának Ádámtól:

Anya, ne legyél mérges, csak aranyos vagy!

arany_egyveleg.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr138757666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása