Eddz szenvedéllyel! - Bablena Hajnalka, a FIT10 rovat szerzője

2015. november 03.

Bablena Hajnalka vagyok. Végzettségemet tekintve testépítő és fitnesz sport edző, személyi edző, capoeira aerobik oktató, Power Plate személyi edző és táplálkozási tanácsadó.

Imádom a munkám! Nekem ez nem csak szakma, hanem szenvedély és életvitel.

hajni2_1.jpg

Célom, hogy példát mutassak, és segítsek azoknak, akik nem hisznek magukban. Azoknak, akik (még) nem hiszik el, hogy tudnak változtatni a testükön és az életükön. Megmutatom, hogy képesek kilépni a komfortzónájukból és megtapasztalják, hogy nincs lehetetlen. Segítek az embereknek megtanulni küzdeni és motiváltnak lenni! Hisz ez a kulcs! Megtalálni a motivációt a hétköznapokban is, hogy ne csak a versenyzés vagy egy érem adhasson erőt, mert nem mindenkinek ez a csillogás az álma. Higgyétek el, minden tanulható. A versenyzők, a példaképek, a sportolók és én is elkezdtük valahol.

Eddz szenvedéllyel, élj izgalmasan és ne félj megtenni az első lépést, hogy az legyél, aki lenni szeretnél.

Hobbim a sütés-főzés. Sok időt töltök a konyhában, és nagyon élvezem. Az egészséges életmód és a sportolók táplálkozása megköveteli a tiszta, rendezett étrendet, de ez engem egy cseppet sem zavar. Ezt is meglehet oldani változatosan és ízletesen. Egy kis tapasztalat és kreativitás kell hozzá, és jobbnál jobb ételek születhetnek. Rengeteg receptet és főzési tippet szoktam megosztani.

Versenyzéssel is foglalkozom. Nekem ez volt a „mumusom”. Lámpalázas típus vagyok, és egy pillanatig sem élvezem a nyilvános szereplést. Az első versenyem előtt pánikrohamokkal küzdöttem, és minden pillanatban a megfutamodás járt az eszemben. De megcsináltam, és büszke voltam magamra! Rengeteget tanultam és tapasztaltam. Sőt, itt nem álltam meg, mentem tovább. Új célok, új élmények! Nem az a célom, hogy világbajnok legyek vagy, hogy mindenki ismerjen, egyszerűen csak szeretném legyőzni önmagam. Szeretnék mindig jobb és jobb lenni.

Túl vagyok már néhány fitnesz versenyen, és még tervezem, hogy kiállok a színpadra a jövőben is, hogy kijavítsam az eddigi hibákat. Folyamatosan fejlesztem magam.

Időközben úgy alakult, hogy más sportágba is belevágtam. Jelenleg fekvenyomó edzéseket végzek, és ősszel indulok ebben a sportágban is. Élvezem az új kihívásokat. Szurkoljatok nekem!

hajni.jpg

Versenyeim

2014.05. 24 Tropical Regionális Magyar bajnokság Női Athletic Phisyque Opem – III. hely

2014. 05.18 IV. WBPF Magyar bajnokság: Női Athletic Phisyque +165 cm – II. hely

2014.05.04 Bodysport kupa: Fitness figure - IV. hely és Fitness model - VII. hely

2013. 05.12 Rubos Kati fitness klassic: Páros testépítés – arany érem

2011. 11. 20 Brutal Challenge: Ezüst minősítés

 

ELÉRHETŐSÉG:

bablena.hajnalka@gmail.com

Facebook: Bablena Hajnalka – személyi edző

 

 

FITmind interjú Hajnival:

"A sport kitartásra, fegyelemre és következetességre nevel."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr488532392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása