Van öt boldogságizmod, mozgasd meg őket rendszeresen!

2016. szeptember 04.

Nemcsak a formás testért lehet „gyúrni”. A boldogságizmok „edzése” segít, abban, hogy kiegyensúlyozottabbak és vidámabbak legyünk.

happiness-16-1458121906.jpg


Will Jelbert az elmúlt öt évet a boldogság pszichológiájának tanulmányozásával töltötte. Az elméleti tudást szerette volna átültetni a gyakorlatba. Így született meg a The Happiness Animal című bestseller-e, ebben ír az öt boldogságizomról. Ha ezeket nem hagyjuk „berozsdásodni”, akkor boldogabb és sikeresebb életet élhetünk.

 

1. Őszinteség

Mielőtt bármit tennénk a boldogságunkért, értelemszerűen abba kell hagynunk, ami lerombolhatja azt. Ha nem vagyunk őszinték másokkal vagy magunkkal éppen ez történik. Legyen ez füllentés vagy túlzás, teljesen mindegy, destruktívan hat. Törekedjünk arra, hogy a szavainkkal és a tetteinkkel is az őszinteség útját járjuk. Ez tökéletes „bemelegítés” a boldogsághoz.
2. Kedvesség

Az emberi kedvesség és az érintés, akárcsak az edzés, boldogság hormont termel. Egy bátorító szó, egy mosoly, egy ajtó kinyitása – egyik sem kerül sokba, de sokat jelenthet. Nemcsak neked, annak is, aki kedvességet kapja.

 3. Kíváncsiság

Az egyik leghatékonyabb „izom”. Új ismereteket, embereket és élményeket hoz az életünkbe. A hosszú élet egyik titka a kíváncsiság. Sőt, ez a tolerancia megnyilvánulása - Will Jelbert szerint. Ha nincsenek előítéleteink és meg szeretnénk ismerni / érteni másokat, akkor boldogabbak leszünk.

4. Tudatosság

Nagyon fontos! Egyrészt megóv a gondolatok túl gyakori elkóborlásától, másrészt segít megkülönböztetni a valóságot egy „képzelt” világtól. Azért van rá szükség, mert az általunk „kialakított” világkép sokszor lényegesen negatívabb a valós helyzettől. Itt van néhány ötlet, ami segíthet megmozgatni ezt az „izmot”!

5. Bátorság

A legnagyobb kihívás: nézz szembe a félelmeiddel. Ne háríts, ne ignoráld őket! Ha tudatosítjuk őket, az erejük gyengül, és nem gátolnak bennünket egy boldogabb és sikeresebb élet kialakításában.


A boldogság „edzésterv” adott, csak használni kell. Ne felejtsd, fő a rendszeresség!

 
Vidám és sikeres hetet!

 

(Kép)forrás: www.mindbodygreen.com

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr8011676733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->