Házi csokifagyi - akkor is ehetsz belőle, ha épp fogyózol

2016. május 06.

Végre kisütőtt a nap!  A nyár szele megcsapott, így fagyit készítettem, de nem akármilyet: SZÉNHIDRÁTMENTESET.

fagyi.jpg

 

HOZZÁVALÓK:

1 csomag Nocarb kakaós pudingpor
2 dl víz
30 g csokis marha- vagy tejsavóprotein
4-5 ek eritrit
1 dl kókusztejszín

 ELKÉSZÍTÉS:

A 2 dl forró vízhez hozzákevertem a pudingot és botmixerrel sűrűre krémesítettem. A többi hozzávalót is homogénre kevertem botmixerrel. Amint kihűlt, fagyasztóba tettem.
15 percenként kevertem át botmixerrel, mert elég hamar fagyott és kristályosodott.
Ajánlom, hogy fogyasztás előtt fél órával vedd ki a fagyasztóból, hogy lágyuljon kicsit.

Büntetlen örömök - hidegen, krémesen és lágyan...

Élményekkel teli, szép hétvégét!

 

Bablena Hajnalka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr18692554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->