A képek ereje

2016. április 24.
Az ille-olla (www.ille-olla.hu) egy egyedi, magyar divatmárka, ami nem csak a ruháról és a divatról szól.  Az életérzés, amit közvetítenek: kortalanság és szolid vagányság.
illessy_kata_mosoly_focim.jpg

Egy ikerpár dolgozik azon, hogy ezek a kényelmes, színes és praktikus darabok eljussanak a hasonló életérzést képviselő nőkhöz és (már) férfiakhoz is.
Illéssy Lenke megálmodja a ruhákat, Illéssy Kata pedig vezeti a brandet, és a betérő vendégeknek segít megtalálni a hozzájuk illő ille-olla csodákat. 
Céget vezetni, marketing stratégiákat újragondolni, és mindezt kreativitással ötvözni élvezet, de nem könnyű feladat. Nehéz pillanatok, rossz napok Kata életében is vannak. Bevatott bennünket, mi az ő ellenszere:
"Ha rossz a kedvem, nekem az segít, ha ránézek a notre dame-i vízköpő képére. Ez a leszaromgyógyszerem. Ez jelenti a felülkerekedés​t és​ a nincs nagy gondot​."
illessy_collage_kicsi.jpg
Nálam a fürdőszobában lévő tükörre kerülnek a motivációs szövegek vagy képek, hogy jól induljon a nap.​ 
Te is vizuális típus vagy? Segítenek a képek vagy ​az​ ösztönző feliratok?
Írd meg, neked mi a rosszkedv-űző gyógyszered​:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr918660732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->