10 tipp, hogy a kívánt alakot mielőbb elérd!

2015. október 28.

Amióta eszerint élek, egyre közelebb kerültem a kívánt alakhoz. Kitartás, önkontroll, kemény munka és sikerülni fog!

healthy-living-apple-design-.jpg

 

1. A reggeli nagyon fontos, kezdd egy rostban és fehérjében gazdag étellel a napot (zabkása, rántotta).

2. Egyél többször keveset! Iktass be egy kis nassolnivalót is, csak arra vigyázz, hogy egészséges legyen: (aszalt)gyümölcs, fekete csoki és olajos magvak.

3. Azt tanácsolják a szakértők, hogy főétkezések előtt fél órával együnk gyümölcsöt, a főételek mellé pedig minden alkalommal zöldséget (ez segíti az emésztést és nagyon egészséges).

4. Ha nincs otthon gyümölcs, használj almaecetet. Étkezés előtt fél órával adj belőle egy evőkanállal két deci vízhez, felpörgeti majd az anyagcserét és segíti a zsírégetést.

5. Ne hagyj ki semmit az étrendedből! Itt most főleg a szénhidrátra gondolok, hisz ő a mumus. Enélkül nem lesz energiád. Egyél egészséges szénhidrátokat: teljes kiőrlésű gabona, zab, barna rizs.

6. A hét egyik napján vétkezhetsz: egyél csokit, tortát vagy pizzát (persze csak mértékkel).

7. Ne felejts el sok mentes (ásvány)vizet inni! Két-három liter folyadékra van szükségünk naponta. Tisztítja a szervezetet, kevésbé leszel éhes és gyönyörű hidratált bőröd lesz. Figyelmeztetés: kerüld a cukros üdítőket, szörpöket és a sok kávét!

8. Fontos a testedzés, és nem csak az aerob jellegű! A súlyzós edzéstől tartunk mi nők, pedig csodákra képes: fokozza a test zsírégetését, és még formás izmaid is lesznek.

9. Tarts pihenő napokat! Fontos, hogy az izmok regenerálódjanak. Ilyenkor figyelj kicsit a lelkedre: barátokkal vagy a családdal menj moziba/ színházba, olvass egy jó könyvet, hallgass zenét. A lényeg, hogy kapcsolj ki, stresszmentesítsd magad. Ez is számít!

10. Aludj sokat – legalább nyolc órát! Segít a fogyásban, tele leszel az edzéshez (is) szükséges energiával, és ragyogni fogsz!

Megjelent a Blans oldalán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr498078174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->