Egy egészséges pancake recept

Sósan, túróval és kaliforniai paprikával

2017. július 07.

Ki állítja, hogy a pancake csak édesen az igazi? Tessék kipróbálni ezt a sós verziót. Megdől minden előítélet. sospancake.jpg

Imádom a palacsintát. Amikor van rá időm, el is készítem a kedvenceimet.

Bevallom, legtöbbször édes palacsintákat és pancake-et sütök.

Itt volt az idő kipróbálni egy igazán új ízvilágot. Így esett a választás a sós, túrós pancake-re. Nem bántam meg! :-)

Íme a hozzávalók és az elkészítés!

 

Pancake kaliforniai paprikával

Hozzávalók (2 főre):

Pancake
- 3 db tojásfehérje
- 100 g zsírszegény túró
- 30 g zabliszt vagy rizsliszt (de lehet szójaliszt is, én most azt választottam, hogy még egy kicsit gazdagabb legyen fehérjében)
- 1 tk sütőpor
-1 nagy csipet só, bors és én őrölt köményt hasznàltam még hozzá, ez már ízlés kérdése
-3-4 ek víz
-1-3 tk kókuszolaj

Szósz
- 1 nagyobb kaliforniai paprika (én sárgát választottam hozzá)
- 1 tk kókuszolaj
- 2-3 ek piros pesto szósz

Elkészítés:

A paprikàt kockàzzuk fel kis darabokra és felforrósított serpenyőben, kis kókuszolajon pirítsuk meg!

Amíg a paprikàk süldögélnek a pancake hozzávalóit, a kókuszolaj kivételével, botmixer-rel keverjük homogén masszává. Kicsit csöpögős, krém állagú masszát kell kapnunk. Hagyjuk állni pár percet (nálam itt még úgy is sültek a paprikàk).

A kókuszolajjal kikent serpenyőben süssük ki a palacsintàkat úgy, hogy csurgassuk bele a serpenyőbe a tészta kb. negyedét. Hagyjuk, hogy magától szétterüljön, nem kell szétkenni. Tegyünk rá egy fedőt, és ha màr a teteje is megdermedt, akkor fordítsuk meg még egy fél perc sülés erejéig.

Nekem négy darab palacsintám lett ebből az adagból.

pancake_1.jpg


Tálalás:

Vegyél egy-egy tányért, helyezd rájuk az egy-egy pancake-et.

Kend meg őket pestoval, halmozd rájuk a pirított paprika darabokat, fedd be őket a másik két palacsintával és fogyasszátok egészséggel!

Jó étvágyat!

A lelki táplálék sem marad el. :-)

Heti motivációs idézetem:

"Ha meg tudod álmodni, meg is tudod valósítani."

(Walt Disney) 

 

A főcímkép és még több  mennyei pancake recept forrása ITT. 

 

Bablena Hajnalka

személyi edző és táplálkozási tanácsadó

bablena.hajnalka@gmail.com

 

 

Ha tetszett, amit olvastál, nagyon örülnénk a megosztásnak és a hozzászólásnak! :-)

 

HOGY NE MARADJ LE A LEGFONTOSABBAKRÓL!

Íratkozz fel hírlevelünkre!

HA MÉG TÖBB MOTIVÁCIÓRA VÁGYSZ!

Kövess bennünket FacebookonInstagramon és Pinteresten!

 

fitmindpicilogo.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr7812641505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása