Fitt sós csigák

2017. május 12.

A bikinialakra készülsz, és sóvárogva nézed a péksütiket? Ne kínozd magad, inkább süss tudatosan. Válassz szénhidrátcsökkentett liszteket vagy rostkeverékeket, és csökkentsd a cukorbevitelt (ha használsz, inkább részesítsd előnyben a steviat, eritritet és társait).soscsiga.jpg

Mai receptjavaslatom a sós csiga. Kicsit meguntam a kakaósat. :-)

Változatosságnak kiváló!  Én saláta mellé és önmagában is szeretem. Sokféle fűszerrel vagy egyéb hozzávalóval fel lehet dobni. Teljesértékű ebédnek is megfelel.

Hozzávalók

125 g NoCarb rost zsemlemix
2 ek Vega-mix szárított zöldség
1 tk natúr olasz fűszerkeverék
1 csipet só
1/2 tk fokhagymapor
1 ek lágy kókuszzsír
2,5 dl langyos víz

Elkészítés

A száraz hozzávalókat egy nagy tálban összekeverjük, hozzáadjuk a vizet és a kókuszzsírt, majd jó alaposan összedolgozzuk, míg teljesen összeáll egy nagy gombóccá. 10-15 perc pihentetés után már nyújthatjuk is.
Folpack fóliából két nagy téglalapot vágtam, az egyikre ráfektetjük a gombócot, kézzel kilapítjuk, ráfektetjük a másik fóliát és sodrófával fél centi vastag téglalapra nyújtjuk.


Levesszük a felső fóliát, tetszőleges töltelékkel megtöltjük, és 180*C-os sütőben 15-20 perc alatt megsütjük.
Én most kalóriamentes BBQ szósszal kentem meg, apróra vágott aszaltparadicsommal és szezámpehellyel megszórtam, azután pedig főtt tojásos rukkola salátával tálaltam.
El tudom képzelni túrós, spenótos vagy tonhalas gombás töltelékkel is, a variációk száma végtelen!

Jó étvágyat, szép hétvégét!

kicsinocarb.jpg

 

(Főcímfotó: Pinterest)

 

Bablena Hajnalka

személyi edző és táplálkozási tanácsadó

bablena.hajnalka@gmail.com

 

Ha hasznosnak találtad, amit olvastál, örülnénk a megosztásnak! :-)

 

HOGY NE MARADJ LE A LEGFONTOSABBAKRÓL!

Íratkozz fel hírlevelünkre!

HA MÉG TÖBB MOTIVÁCIÓRA VÁGYSZ!

Kövess bennünket Facebookon és Instagramon!

fitmindpicilogo.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr8612501835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása