Valentin nap éjszakája

2017. február 14.

Forró fürdő, hajmosás, bőrradír és testápoló...11941-valentin-nap.jpg

Készülődöm. Egy csodás Valentin napi éjszakára.

Romantikus vacsora, előkerülnek az apró meglepik és forró csókok. Magadhoz ölelsz, táncolunk. Az elegáns ruha lassan lekerül, a szexi fehérnemű előbukkan, és mi...

Na jó, itt most megállunk. A filmekben biztosan pont ilyen a tökéletes Valentin nap (befejezése). De az élet – mint tudjuk – nem tökéletes.

Vannak benne elhagyott szerelmesek, fáradt vagy ki-és leégett partnerek, és vannak benne betegségek.

Lassan egy hete influenza gyötri a gyermekeinket. Az első nap, hogy nem lázasak, végre csintalankodnak. Persze közben én is kidőltem.

Három nap fájdalom és kábultság után végre talpon vagyok, egész nap. Még hajat mosni is volt erőm. Nem azért, mert olyan különleges nap van ma. 

Akinek ilyen férje van, annak minden nap a szerelmesek napja.

- ha rám néz, ugyanaz a tűz ég a szemében, mint az első csók után

- ha nem vagyok beteg, akkor is segít sütni-főzni-vasalni-bevásárolni

- ha azt gondolom, nem vagyok elég, elhiteti, hogy az elégnél is több vagyok

- ha kell, ott van a gyermekeinknek, jobb apát el sem tudok képzelni

Majd csak összejön egy kis meglepi, egy blogra vetett szerelmi vallomás...

Szeretlek téged, a gyerekeinket, az életünket!

Boldog vagyok veletek, nekem ez a legnagyobb ajándék.

Esti mese összebújva elolvasva, gyerekek álomba szenderülve.

Gyenge, illatos testem hozzád simul, és hálával a szívemben ölellek. Mire lesz erőnk?

Biztos megnézünk egy részt az This is Us című sorozatból (DTK engem is megfertőzött!). A többit meglátjuk...

Összebújva alszunk el, Édes.

Ha minden jól megy, egyik gyermek sem ébred betegen, nekünk sem fáj semmink. Lesz egy csodálatos éjszakánk.

Huszadik Valentin napunk így múlik el.

 

Rizsányi Rózsa

szerkesztő, szövegíró, content marketing blogger

 

(Fotó: Pinterest) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr4212261834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása