Az ille-olla (www.ille-olla.hu) egy egyedi, magyar divatmárka, ami nem csak a ruháról és a divatról szól. Az életérzés, amit közvetítenek: kortalanság és szolid vagányság.
Egy ikerpár dolgozik azon, hogy ezek a kényelmes, színes és praktikus darabok eljussanak a hasonló életérzést képviselő nőkhöz és (már) férfiakhoz is.
Illéssy Lenke megálmodja a ruhákat, Illéssy Kata pedig vezeti a brandet, és a betérő vendégeknek segít megtalálni a hozzájuk illő ille-olla csodákat.
Céget vezetni, marketing stratégiákat újragondolni, és mindezt kreativitással ötvözni élvezet, de nem könnyű feladat. Nehéz pillanatok, rossz napok Kata életében is vannak. Bevatott bennünket, mi az ő ellenszere:
"Ha rossz a kedvem, nekem az segít, ha ránézek a notre dame-i vízköpő képére. Ez a leszaromgyógyszerem. Ez jelenti a felülkerekedést és a nincs nagy gondot."
Nálam a fürdőszobában lévő tükörre kerülnek a motivációs szövegek vagy képek, hogy jól induljon a nap.
Te is vizuális típus vagy? Segítenek a képek vagy az ösztönző feliratok?
Írd meg, neked mi a rosszkedv-űző gyógyszered: