Neked mi az álmod?

2015. december 23.

Másodikos gimisként kezdtem el a Szabadkai Rádióban dolgozni; később az egyetemen, irodalom szakon, sokat olvastam és írtam. Imádtam!

naray.jpg

Teljesen természetes volt, hogy mindig ezt csinálom majd. Azután közbeszólt a politika, a délszláv háborúk, és elköltöztünk. Küzdöttünk az állampolgárságért (12 éve még nem így osztották) és a megélhetésért. Nem felejtettem el egy percre sem, mivel szeretnék foglalkozni: (újság)írni, szerkeszteni.


Fel-feltört bennem a vágy, de valahogy soha nem engedtem meg magamnak, hogy visszatérjek ahhoz a szakmához, amit szeretek: féltem, hogy nem élek meg belőle, hogy nem leszek elég jó...


Hálás vagyok amiért minden félelmemet elengedtem, és azt csinálom, amit szívből szeretek (köszönet a lehetőségért Blans.hu).

Neked mi az álmod? Éppen éled vagy már elfelejtetted?

(Kép: https://www.instagram.com/fitmindblog/)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fitmind.blog.hu/api/trackback/id/tr178200108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
-->
süti beállítások módosítása